Home » Lifestyle Wishlist (Herfst 2016)

Lifestyle Wishlist (Herfst 2016)

wish1

1. Kussen Surprise – Kwantum (€10,00) // 2. Zoella Warm Hands Warm Heart Travel Mug & Fingerless Gloves – Boots.com (£14.00) // 3. Sieraden box Glas 4 Vak – Sissy-Boy (29,95) // 4. Houten ladder – Leen Bakker (€33,99) // 5. Zoella Naps Fix Everything Cushion – Boots.com (£12.00) // 6. George Home Brushed Cotton Hedgehogs and Foxes Duvet Set – asda.com (€19,79) // 7. George Home Robin Shaped Cushion – asda.com (€8,66) // 8. Kussen lichtroze – Kwantum (€10,00) // 9. Geurkaars jasmijn & witte frangipani – The Body Shop (€15,00) // 10. Tafellamp Daphne – Kwantum (€25,00) // 11. Plaid imitatiebond – H&M (€69,99)

 

Share:

18 Reacties

  1. 11 oktober 2016 / 5:57 AM

    Dat kussen in de vorm van een roodborstje…echt heel leuk!

  2. 11 oktober 2016 / 6:53 AM

    Aaah zo leuk allemaal!! Ik heb gisteren mijn wishlist online gezet hihi!

  3. 11 oktober 2016 / 7:26 AM

    Aaaah zoveel leuke items. Vooral de kussentjes en dekentjes vind ik geweldig. Ik krijg er ook helemaal zin van in de herfst!

  4. 11 oktober 2016 / 7:41 AM

    Wat een leuke items Iris! Dat lampje vind ik echt geweldig en ik ben heel erg benieuwd naar die parfum van The Body Shop!! <3

  5. 11 oktober 2016 / 7:59 AM

    Wat een mooie layout en design met die pompoenen wauwwww en leuk artikel natuurlijk

  6. 11 oktober 2016 / 8:06 AM

    Superleuke wishlist! Die plaids zijn zo fijn voor de herfst <3

  7. 11 oktober 2016 / 8:28 AM

    Je hebt me ZO veel leuke ideeën gegeven! Ik verhuis binnenkort dus deze posts zijn geweldig/niet zo leuk voor m’n bankrekening haha!

  8. 11 oktober 2016 / 10:52 AM

    super leuke kussens 😀 als manlief me niet zou tegenhouden zou het hele huis vol liggen met fluffy pillows :3

  9. 11 oktober 2016 / 8:41 PM

    wat een super leuke items vooral die lamp vind ik echt fantastisch!

  10. 11 oktober 2016 / 9:11 PM

    Nummer 10 wil ik hebben! Verder is de jacht begonnen naar een Nieuwe bank en eetkamerstoelen. Tijd voor een herinrichting van de woonkamer.