Home » De inhoud van de WomanClub Box

De inhoud van de WomanClub Box

 

Inmiddels heb ik al een paar keer de GOODIEBOX ontvangen en zoals jullie weten ben ik hier erg enthousiast over. Maar een nieuwe box ontdekken is natuurlijk altijd leuk. Daarom heb ik vandaag een gloed nieuwe box om samen met jullie te ontdekken, namelijk de box van WomanClub. De WomanClub box bevat iedere maand 5 beautyproducten en wordt ieder maand gratis bij je thuis bezorgd. Hierdoor heb je ieder maand een cadeaubox op je deurmat liggen.

Ik ben heel erg benieuwd naar de inhoud van dit leuke roze doosje, dus laten we hem daarom snel openmaken!

 

 

Eerst indruk

De producten zitten in een leuk roze doosje en zijn vervolgens verstopt onder een laagje roze kleur papier. Dit is altijd het leukste moment van een beautybox, want nu ga je ontdekken wat er allemaal in de box verstopt zit. Toch valt het mij op dat het enige dat er in de WomanClub box zit de producten zijn. Er zit verder geen kaartje of briefje in waar meer informatie over de producten op is te vinden.

 

 

Bielenda Peeling & Masker

Het eerste product uit de box is een twee stappen product. De eerste stap is een peeling voor je gezicht en de tweede stap is een gezichtsmasker. Deze combinatie vind ik erg fijn, omdat je door de peeling het idee hebt dat je huid goed gereinigd wordt en vervolgens verzorg je je huid gelijk weer heel erg goed door middel van het masker. Het merk Bielenda komt uit Polen en ik ken het totaal niet. Ik ben daarom erg benieuwd.

Prijs: €1,25

Lovely Pop – Nail Polish Remover

Nagellak remover heb je altijd nodig. Maar toch ben ik het internet opgedoken op zoek naar meer informatie over deze nagellak remover. Hmm… niets te vinden. Het lijkt me daarom een gewone nagellak remover. Wat mij trouwens wel op valt is dat er op de achterkant van het flesje staat dat het merk uit Frankrijk komt en dat het product in Italië gemaakt is. Bijzonder… Haha!

Prijs: Onbekend

 

Leticia Well Rosa Mosqueta lippenbalsem

Rond deze tijd van het jaar heb ik altijd veel meer last van droge lippen. Een lippenbalsem komt daarom als geroepen. Bij het openen van de huls komt er gelijk een rozengeur naar je toe. Ik vind het wel lekker, maar ik kan mij voorstellen dat deze geur te heftig is. De lippenbalsem bevat Muscat Rozen olie die je lippen hersteld, verzacht en voedt. Ik moet ook zeggen dat hij fijn aanvoelt op mijn lippen.

Prijs: €5,99

 

Vollaré Cosmetics gezichtsmasker

Dit product bestaat eigenlijk uit twee producten. Het is een gezichtsmasker op basis van geitenmelk protiënen, waardoor het je huid extra lekker zou moeten voeden. Helaas word ik niet veel wijzer van de verpakking, omdat ook dit merk Pools is en er geen Engelse of Nederlandse omschrijving op de achterzijde te vinden is. Je moet het daarom maar gewoon ervaren.

Prijs: €0,73

 

 

L’Oréal Smokey Eyes Eye Shadow

Dit oogschaduw palette is van L’Oréal en heet “213 – Love to hate me”. Het palette is ontwikkelt om een smokey eye look te creeren en bevat 4 verschillende kleurtjes en een applicator. De kleuren die in het palette te vinden zijn, zijn donker blauw/paars, wit, grijs en bruin en zijn alle vier voorzien van mooie kleine shimmers. Ik weet niet of ik ze snel zou combineren, maar individueel zijn de kleurtjes wel echt heel mooi.

Prijs: $4.99

Yesensy Ultra Lengthening Waterproof Mascara

Het laatste product is een waterproof mascara. De borstel van de mascara zorgt voor lengte en voorkomt dat je klontjes op je wimpers krijgt. Daarnaast belooft het ook een “vals wimpereffect”. Dat is natuurlijk altijd leuk om te ontdekken.

Prijs: €6,75

 

 

De WomanClub box

De box van WomanClub bevat normaal gesproken 5 verschillende producten, maar dit keer hebben ze er 6 producten ingestopt. Drie make-up producten, een nagelremover en twee maskertjes. De mascara en het oogschaduw palette zijn natuurlijk wel echt eyecatchers en ook de lippenbalsem is fijn om te hebben. Al moet ik wel zeggen dat je echt van rozengeur moet houden.

Het valt mij op dat de producten die er in de box zitten bijna allemaal van onbekende merken zijn en dat ze vrij goedkoop zijn als je ze los zou kopen. Ook mis ik in de box dat er geen informatie briefje of kaartje meegeleverd is. Ik ken de merken namelijk niet, waardoor je de producten volledig zelf moet gaan ontdekken. Dit is natuurlijk ook wel leuk, maar het gezichtsmasker van Vollaré Cosmetics bevat geen Nederlandse informatie. Gelukkig kan je aan “10-15 minut” opmaken dat je het masker tussen de 10 en 15 minuten op je gezicht moet laten zitten.

De inhoud is op zich leuk omdat je nieuwe merken leert kennen, maar persoonlijk vind ik de waarde van de inhoud te weinig. Je haalt er geen voordeel uit, terwijl je dat wel van een beautybox zou verwachten. 

De WomanClub box is verkrijgbaar in drie verschillende varianten, namelijk de Rosé box, de Black box en de Golden box. De box die ik heb is de Rosé box en deze kost €21,95. De Black box kost €29,00 en de Golden box kost €39,00. Ze zijn alle drie te bestellen via de website en op ieder moment opzegbaar.

 

Delen:

5 Reacties

  1. 8 januari 2019 / 7:58 AM

    Hm eerlijk gezegd ben ik ook niet bijster enthousiast. Toen ik de titel zag dacht ik eigenlijk meteen; WEER een nieuwe box? In feite zijn ze allemaal hetzelfde. Ik vond het eerste concept van de glossybox (jaaaaaaren geleden) nog steeds het meest tof. Daarin zaten in het begin allemaal miniaturen van luxe bekende merken zoals Lancome en Biotherm, dat vond ik echt leuk.

  2. 8 januari 2019 / 8:31 AM

    Jammer dat de box tegenvalt. Ik ben er ook nog steeds niet over uit of ik de Goodiebox ga bestellen. Omdat ik ook een hele gevoelige huid heb momenteel, weet ik niet of ik alle producten wel zou kunnen gebruiken.

  3. 8 januari 2019 / 7:40 PM

    Wow, wat zijn er een hoop beautyboxen op de markt tegenwoordig! Ik houd het niet meer bij, haha. Ik heb helaas geen fan van dit merken in deze box, dus ik zou hem overslaan. Maar sowieso koop ik nooit beautyboxen, omdat je altijd producten overhoudt waar je niets aan hebt. Dan koop ik liever gewoon iets wat ik graag wil! Maar het concept is en blijft wel leuk natuurlijk.

  4. 9 januari 2019 / 6:17 PM

    Ik dacht dat er een leuke nieuwe box naar voren zou komen, maar hierbij krijg ik het idee dat er geadverteerd wordt met bekende merken die iedereen kent om meer aandacht te trekken en er vervolgens goedkopere producten in te doen. Niet mijn ding en ik waardeer je eerlijke review!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.