Wat ik naast bloggen nog meer doe #1

 

Bloggen is echt mijn favoriete hobby. Ik kan er wel de hele dag mee bezig zijn en iedere keer ben ik weer aan het nadenken waar ik over wil gaan schrijven. Vooral als ik op de fiets zit of lekker tussen mijn make-upjes aan het rommelen ben komen er vaak nieuwe ideetjes naar boven.

Maar er zijn nog meer dingen die ik naast bloggen graag doe. Zo ben ik sinds begonnen met schilderen. Mijn moeder is er al een paar maandjes mee bezig en iedere keer zei ze dat ik het ook erg leuk zou vinden. We zijn daarom pas geleden allebei aan de slag gegaan met een foto van twee eendjes. Mijn moeder gaf tips en legde het stap voor stap uit en dit is uiteindelijk het resultaat geworden.

Het is echt heerlijk om te doen en kan het iedereen aanraden! Lekker creatief bezig zijn en je gedachten ergens anders op zetten. Het werkt voor mij daarom ook heel ontspannen en ik vind het zelf ook een perfecte manier om een keertje niet achter mijn laptop of mijn camera te zitten.

Met deze eendjes ben ik een paar uur bezig geweest en het was mijn eerste schilderijtje. Ik ben aardig trots op het eindresultaat en stiekem kan ik niet wachten om weer aan de slag te gaan.

 

Wat is jouw hobby?

 

Share:

26 Reacties

  1. 11 juni 2015 / 1:08 PM

    Wat een prachtig resultaat. Echt heel knap gedaan! Wat doe je eigenlijk verder nog naast het bloggen, werk of school? Of ben je echt full time blogger?

  2. 11 juni 2015 / 1:56 PM

    Wat leuk dat je ook schildert! Ik vind het schilderijtje echt onwijs mooi. Heel erg knap gedaan.

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      11 juni 2015 / 4:02 PM

      Dank jullie wel! 😀

  3. 11 juni 2015 / 2:19 PM

    Wat een mooi resultaat zeg! Ik vind schilderen ook wel heel leuk, heb het alleen al veel te lang niet gedaan!

  4. 11 juni 2015 / 2:24 PM

    Wat leuk dat je schildert ! Ziet er heel mooi uit!

  5. 11 juni 2015 / 3:13 PM

    Leuk dat je bent gaan schilderen en wat een mooi resultaat! Zelf ben ik gek op tekenen, dit doe ik zowel op potlood als digitaal met een tekentablet. Maar schilderen doe ik eigenlijk nooit, en daarom kocht ik laatst bij Action wat simpele verf en kwasten. Ik ga dus binnenkort ook aan de slag 😉

  6. 11 juni 2015 / 4:12 PM

    Oh wauw en je bent er nog super goed in ook!! Heel leuk om iets anders te hebben om te ontspannen, als ik me écht verveel ga ik altijd wat kleuren.

  7. 11 juni 2015 / 4:35 PM

    Leuk hoor, naast bloggen ben ik een enorme lezer 🙂

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      11 juni 2015 / 8:26 PM

      Dat ik ook echt heerlijk ontspannen!

  8. 11 juni 2015 / 6:31 PM

    Wat leuk! En je kan mooi schilderen!
    Mijn hobby is sporten en mijn dieren. En natuurlijk met mijn nagels bezig zijn 🙂

  9. 11 juni 2015 / 7:36 PM

    Wauw dat heb je mooi gedaan zeg! Ik doe zo af en toe een schildercursus. Vind het fijn als ik er hulp bij krijg van iemand (zoals jij nu van je moeder kreeg zeg maar ;-)) Het is inderdaad erg ontspannend 🙂

  10. 11 juni 2015 / 7:42 PM

    Wauw, wat mooi zeg! Lijkt me heerlijk, zo’n ‘rustgevende’ hobby waar je even geen elektronica bij nodig hebt haha!

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      11 juni 2015 / 8:25 PM

      Ja, vind ik zelf ook. Anders zit ik de hele tijd achter een scherm te zitten.

  11. 11 juni 2015 / 7:52 PM

    Jeetje, is dit je eerste schilderijtje? Wat ziet dat er al goed uit zeg! Super veel diepte en echt heel realistisch. Super knap!!

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      11 juni 2015 / 8:25 PM

      😀 Ik word er verlegen van…

  12. 11 juni 2015 / 7:59 PM

    Jeetje…. dat is een prachtig schilderij!
    Wat kan jij mooi en goed schilderen 😉
    Het lijkt zo echt.

    Xoxo

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      11 juni 2015 / 8:24 PM

      Lief! Super leuk om te horen! 😀

  13. 11 juni 2015 / 8:11 PM

    Oh wauw dat is mooi voor de eerste keer!

  14. 11 juni 2015 / 8:19 PM

    Wat is je schilderijtje van de eendje mooi geworden! Leuk dat je bent beginnen schilderen x

  15. 12 juni 2015 / 5:42 AM

    Ah wat leuk! Ik vind de eendjes heel schattig. Mooi gemaakt ook, dat zou mij dus echt niet gelukt zijn haha!

  16. 12 juni 2015 / 10:48 AM

    Wauw! Wat mooi!! Ik heb naast mijn blog nog een webshop. Beide dus vooral online hobby’s, haha. Maar daar stop ik, samen met mijn blog, al mijn energie in:-)

    Ps. vooral doorgaan met schilderen. Het ziet er prachtig uit!

  17. 13 juni 2015 / 8:15 AM

    Wat mooi! Ik kan dat dus echt niet haha. Ik hou vooral van lezen en koken maar mijn school slokt momenteel al mijn tijd op jammer genoeg