De leukste gratis achtergronden voor je telefoon (lente)

achtergrond telefoon

Het is vandaag echt weer een lente dag. Het zonnetje schijnt en door de blauwe lucht zweven mooie, witte wolken. Ik kan er zo van genieten! De lente maakt me vrolijk en vooral als ik ook nog overal van die voorjaarsbloemetjes zie groeien. Daarom is de lente ook echt mijn favoriete seizoen.

Om je helemaal in de lente sfeer te brengen, heb ik een aantal leuke achtergrondjes bij elkaar gezocht die perfect bij het voorjaar passen. Dus ben jij ook toe aan een nieuw achtergrondje? Kijk dan of er eentje tussen zit die je leuk vindt!

achtergrondjes

Wallpaper 1 // Wallpaper 2 // Wallpaper 3

leuke wallpapers

Wallpaper 4 // Wallpaper 5 // Wallpaper 6

Leuke wallpapers telefoon

Wallpaper 7 // Wallpaper 8 // Wallpaper 9

wallpapers telefoon

Wallpaper 10 // Wallpaper 11 // Wallpaper 12

leuke achtergrond

Wallpaper 13 // Wallpaper 14 // Wallpaper 15

Share:

22 Reacties

  1. 7 april 2016 / 8:22 AM

    Erg leuk, vooral die met cactussen 😉 Maar ik heb altijd een foto als telefoon achtergrond, vind ik toch net wat gezelliger.

    • iris
      Auteur
      7 april 2016 / 11:28 AM

      Hahaha, wat leuk! 😀

  2. 7 april 2016 / 9:25 AM

    Ahh wat zitten hier leuke achtergronden tussen! Vooral met die aardbeitjes is schattig <3

  3. 7 april 2016 / 9:58 AM

    Oh wat leuk! Nummer 8 en 14 vind ik het leukste en heb ik meteen even opgeslagen ;)!

    Thanks for sharing!

  4. 7 april 2016 / 9:58 AM

    Oh wat leuk! Nummer 8 en 14 vind ik het leukste en heb ik meteen even opgeslagen ;)!

    Thanks for sharing!

  5. 7 april 2016 / 10:44 AM

    Wallpaper 1 en 10 zijn toch wel mijn favorieten! Liefs ilona

  6. 7 april 2016 / 10:50 AM

    Leuke achtergronden! Lekker vrolijk met die felle kleurtjes 🙂

  7. 7 april 2016 / 11:14 AM

    Super! Dank je wel! Heb nummer 10 erop gezet. 🙂

  8. 7 april 2016 / 11:34 AM

    Wat een super leuke achtergronden! Die kleurtjes zijn super vrolijk. Ik ben dol op de cactussen en donuts 🙂

  9. 7 april 2016 / 11:43 AM

    Wat een leuke tips!
    Ik vind die met die donuts echt super cute!

  10. 7 april 2016 / 5:08 PM

    super leuke achtergronden! Ik ga ze zeker opslaan 🙂

  11. 7 april 2016 / 5:28 PM

    Oo ik vind ze allemaal leuk!! Ik kan niet kiezen 🙂
    X

  12. 7 april 2016 / 6:52 PM

    Oh, er zitten heel wat leuke tussen! Dank je 😀

  13. 10 april 2016 / 7:28 AM

    Wat een leukerds! Ik ga er een aantal opslaan. Mijn achtergrond stamt nog uit de kerstperiode (iets met gouden stippen, haha). Oeps!

  14. 10 april 2016 / 2:30 PM

    Vergeten te reageren, oeps! Ik heb er een pasr opgeslagen. Leuk artikel !