10 Random Facts About Me #1

78

10 Random Facts About Me

Als je even een tijdje op internet aan het rondkijken bent kom je ontzettend veel blogs tegen. Ik vind dat erg leuk! Helemaal als de blog een persoonlijk tintje heeft! Want zo leer je de persoon achter de artikelen kennen en krijgt een soort van band met de blog en het gezicht erachter. Aangezien ik zelf ook een blog heb, leek het mij leuk om ook een paar weetjes over mij te delen. Daarom heb ik 10 feitjes onder elkaar gezet. Hier komen ze!

Angst

Ik ben doodsbang voor spinnen. Zelfs voor dode spinnen. Ik krijg er zelfs nachtmerries van. Daarom kijk ik ieder avond de slaapkamer door om zeker te weten dat er geen spinnen zijn.

Slechte eigenschap

Ik bijt nagels, wat ik echt een hele slechte gewoonte vind. Hierdoor hou ik ook niet echt van nagellak. Aan de ene kant vind ik dit wel jammer, omdat ik het bij andere meiden altijd erg leuk vind staan. Maar aan de andere kant is mijn vriend ook wel weer blij, want hij houdt totaal niet van nagellak.

Woning

Samen met mijn vriend hebben we (bijna) een huis gekocht dat we binnenkort helemaal gaan verbouwen en opbouwen. Hier gaat ontzettend veel tijd en energie in zitten. Ik verwacht daarom dat mijn blog ook een beetje op een laag pitje komt te staan. Maar zodra het huis af is heb ik een eigen blogkamer en kan ik lekker veel tijd in mijn blog steken!

Rillingen

Ik kan er niet tegen om met mijn vinger over ruw hout te gaan. (En trouwens ook niet als ik mensen dat zie doen). Ik krijg daar echt de rillingen van! Dat wordt nog wat als we het huis gaan verbouwen. Hihi.

Films

Ik hou van films die ik al ken, zodat ik zeker weet dat ik ze leuk vind. En dan met name romantische komedies vind ik heel leuk! Zo ben ik helemaal weg van “The Holiday”, “Sex and the City”, “The Devil wears Prada” en “P.S. I love you”!

Food

Ik ben niet zo dol op koekjes en snoepjes, maar ik ben wel verslaafd aan chocola. Ik eet ieder dag chocola en het komt wel eens voor dat ik er ‘s ochtends al mee begin (oepsie).

‘s Nachts

Ik praat in mijn slaap. Van een paar woordjes tot aan hele gesprekken. Ook heb ik wel eens dat ik tegen mijn vriend schreeuw wat hij aan het doen is als hij zich om draait. Hij schrikt zich dan dood en ik heb helemaal niets in de gaten. Hier is mijn vriend heel erg blij mee!

Mietje

Ik ben geen held in het verkeer. Ik heb mijn rijbewijs nu al 5 jaar en ik merk aan mijzelf dat ik autorijden echt ontwijk. Ik weet wel dat ik het kan, maar toch vind ik het geen pretje om in een auto te zitten. Helemaal niet in het donker, bij het water of op de snelweg.

Blogs

Ik vind het erg leuk om andere blogs te lezen. Toch lees ik eigenlijk nooit artikelen van bijvoorbeeld Beautylab, Beautygloss of Veracamilla. Niet omdat ik ze niet leuk vind, maar omdat ik de wat kleinere blogs leuker vind.

Irritatie

Ik hou er niet van om een winkelwagentje te moeten pakken. Ik hou liever alles vast of ik doe alles in mijn tas. Dit ziet er waarschijnlijk heel klungelig uit en mensen zullen vast gaan denken dat ik een winkeldief ben, maar ik heb gewoon een hekel om met zo’n grote kar door de winkel te rijden. Het voelt zo lomp, haha!

 

 

 Dit waren mijn 10 Random Facts. Mocht je trouwens een vraag hebben, dan kun je hem stellen in een comment!

 

 

 

Share:

24 Reacties

  1. 6 oktober 2014 / 10:04 AM

    Hahah wat leuk ik heb ook een hekel aan winkelwagentjes voel me dan ook gelijk zo’n huismoeder en nee daar ben ik nog niet aan toe haha dan maar onhandig veel sjouwen en tillen 🙂

  2. 6 oktober 2014 / 10:23 AM

    Ik ben ook echt doodsbang voor spinnen. Echt verschrikkelijk! Ik hou ook echt van films die ik al ken. Zo stom eigenlijk, maar dan weet je inderdaad wel dat ze leuk zijn.

  3. 6 oktober 2014 / 10:24 AM

    Leuk om te weten, heb je weleens eraan gedacht om acryl nagels te zetten? Ik beet ook heel erg mijn nagels en nadat ik acryl had gezet liet ik mijn eigen nagel groeien en daarmee ook even acryl gedaan en toen beet ik niet meer.

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      6 oktober 2014 / 12:50 PM

      Oh wat een goed idee! Ik kan het in ieder geval proberen. Dankjewel!

  4. 6 oktober 2014 / 10:24 AM

    Wat een leuke weetjes! Tof dat je vriend en jij (bijna) een huis hebben gekocht.

  5. 6 oktober 2014 / 10:25 AM

    Leuke feitjes! Die slechte eigenschap heb ik ook. Heel erg haha. Mijn vriend vind het inderdaad ook niet erg, maar ik baal er van want ik wil alle leuke lakjes proberen!

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      6 oktober 2014 / 12:52 PM

      Wat grappig! Ja, ik baal soms ook wel hoor! Er zijn zo veel leuke kleurtjes!

  6. 6 oktober 2014 / 10:50 AM

    Leuk om te lezen. Die films vind ik ook echt super leuk om te kijken. Ik kan ze ook blijven kijken, haha. Nagelbijten is ook mijn slechte eigenschap, hoewel het de laatste tijd steeds beter gaat en ik minder bijt. Alleen als ze scheuren of te lang zijn, bijt ik ze toch wel af, i.p.v. even een nagelvijl/knippertje te pakken.

  7. 6 oktober 2014 / 11:37 AM

    Wat leuk om je via deze weg wat beter te leren kennen! Lief dat je juist de wat kleinere blogs leest. Yummie, chocolade! Ik ben zelf een enorme snoepkont 😉

  8. 6 oktober 2014 / 11:49 AM

    Wat een leuke weetjes van je! Ik vind het altijd leuk om medebloggers beter te keren kennen. Ik moet binnenkort ook maar eens wat meer over mezelf vertellen ;-). Je schrijft erg leuk en herkenbaar, ik ben je gaan volgen op Bloglovin.
    Liefs, Michelle

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      6 oktober 2014 / 12:53 PM

      Ah wat lief van je! 😀 Ik ga meteen op jouw blog kijken!

  9. 6 oktober 2014 / 12:15 PM

    Wat ontzettend leuk om te lezen. Soms schoot ik in de lach tijdens het lezen, zo herkenbaar. Ik bijt ook nagels, super vervelend:-( Ik lak mijn nagels juist wel want dan kan ik ze laten groeien! Ik kijk ook het liefst films die ik al ken en ik ben verliefd op chocolade. Leuk artikel!!

  10. 6 oktober 2014 / 12:15 PM

    Leuke feitjes! Ik ben zelf ook niet zo van het snoep, maar eigenlijk eet ik ook niet zo vaak chocolade (en als ik het eet 70% of puurder); ik ben vooral van de hartige snacks hihi! Volgens mijn vriend praat ik soms trouwens ook in mijn slaap haha, ik ben zo benieuwd wat ik dan allemaal zeg!

  11. 6 oktober 2014 / 12:52 PM

    Leuk lijstje 🙂 Leuk ook dat je juist kleinere blogs leest 🙂 En tsja chocolade mmmm!

  12. 6 oktober 2014 / 2:03 PM

    Leuk artikel! Ik heb dat ook met films, haha 🙂

  13. 6 oktober 2014 / 2:07 PM

    Leuk om te lezen :D!
    Ik heb ook angst voor spinnen, bijt ook nagels en praat in mijn slaap haha!

  14. 6 oktober 2014 / 2:24 PM

    Ik ontwijk het autorijden ook heel erg! Ik weet dat het niet goed is, maar ik wil het gewoon niet. Ik vind het gewoon niet leuk. En het is best vervelend, want hoe langer ik niet rij, hoe minder snel ik wel weer ga rijden, umpf

    • The Beauty Magazine
      Auteur
      7 oktober 2014 / 7:45 AM

      Ja, erg is dat he! Aan de ene kant wil je niet, maar aan de andere kant maak je het jezelf steeds moeilijker! Gelukkig heb jij dat ook!

  15. 6 oktober 2014 / 6:00 PM

    wat een leuke weetjes! ben benieuwd hoe de inrichting van jullie huis zal zijn!

  16. 6 oktober 2014 / 6:28 PM

    Wat onwijs gaaf dat je samen met je vriend een huis gaat kopen. Super spannend!!!

  17. 6 oktober 2014 / 9:00 PM

    Leuk om zo een wat meer persoonlijk artikel te lezen 🙂 Ik herken me goed in de ‘slechte’ eigenschap :)!