Giveaway 1K Facebook Followers!

 

Whoehoe! De Facebook pagina van The Beauty Magazine telt maar liefst 1K volgers! Super tof en natuurlijk ook heel gezellig dat jullie mijn Facebook pagina volgen. En daarom wil ik het samen met jullie vieren. 

Ik weet dat jullie ook erg van beauty houden. Dus leek het me leuk om de winactie hierop aan te sluiten. Daarom ga ik een giftcard van ICI Paris XL t.w.v. €50 onder mijn volgers verloten! Yay! Hier kun je zo veel leuke dingen voor shoppen. Denk aan een mooi product van Chanel, een heerlijke parfum of misschien wel een lekkere crème. Dit is je kans!

 

Wa moet je doen om kans te maken?

♡ Volg de Facebook pagina van The Beauty Magazine.

♡ Laat een reactie achter onder de winactie post op Facebook met je favoriete emoji!

De winnares ontvangt van mij een persoonlijk bericht via Facebook Messager.

 

 

 

Volg:
Share:

10 Reacties

  1. Wendy van Zetten
    28 juni 2018 / 8:05 AM

    Gefeliciteerd met de volgers 🎉🎊🎉 ik heb meegedaan nu maar heel hard #Hopen dat er misschien wel wat geluk mijn kant op mag komen want als ik deze prachtige cadeaubon zou mogen winnen dan raak ik van blijdschap helemaal buiten zinnen en kan de zomer heerlijk beginnen 🌞 fijne donderdag

  2. Monique van Dusschoten
    28 juni 2018 / 10:12 AM

    Super leuk!! Gefeliciteerd met al weer 1K volgers. Op naar de 2K. Ik doe dolgraag mee.

  3. Gonny
    28 juni 2018 / 10:23 AM

    Van Harte Gefeliciteerd met je 1k volgers.

    Ik loot graag mee voor een Estee Lauder double wear eye pencil en foundation. Wat een luxe!!!

  4. 28 juni 2018 / 1:57 PM

    Van harte gefeliciteerd! Ik doe zeker mee en owww… Ik ben al aan het bedenken wat ik altijd zo graag wil kopen maar nooit doe omdat ik het een “te luxe”uitgave vindt!
    Een geurtje? Of toch die potion primer? Blijft heerlijk om te dromen 😉
    Op naar de 2000 volgers!

  5. 28 juni 2018 / 3:48 PM

    Wauw 1k wat een super prestatie!
    Gefeliciteerd en nog heel veel mooie blogjaren toegewenst!

    Ik doe graag mee met deze winactie en ik volg je op Facebook (Lieke van Veen)

  6. Marian B
    29 juni 2018 / 10:56 AM

    Van harte gefeliciteerd! Mooie actie, loot graag mee!

  7. Jacoba Lamers
    29 juni 2018 / 3:28 PM

    Leuk hoor! Gefeliciteerd met zoveel volgers! Bij Ici PARIS XL zijn veel fijne producten te koop dus ik doe mee!!

  8. Natalie
    1 juli 2018 / 9:51 PM

    Allereerst van harte gefeliciteerd wat een top prestatie 🎉🌹. Doe natuurlijk graag mee. Heb namelijk een heerlijke parfum op het oog 😍

  9. Natalie