Wij hebben een kindje!

De afgelopen tijd is het wat rustig geweest op mijn blog. De reden hiervan is dat ik op 20 maart bevallen ben van onze lieve en schattige dochter Nora. Eigenlijk was ik op 7 april uitgerekend, maar blijkbaar kon ze niet meer wachten. Met een grote vaart zorgde ze ervoor dat ze binnen een paar uurtjes uit mijn buik was en wij haar in onze armen konden nemen.

Ik kan jullie vertellen dat zwanger zijn enorm bijzonder is. Het is een hele gezellige periode, die voor mij echt voorbij gevlogen is. Maar zodra je je eigen kindje vast kan houden, is het nog wonderlijker. Het is niet te omschrijven. Je bent in eens moeder van een heel klein babytje, waar je voor de rest van je leven voor gaat zorgen. Alles is nieuw en een beetje onwennig en je kijkt je ogen uit naar de schattige mini handjes, teentjes en haar lieve gezichtje. Natuurlijk ben je na de bevalling nog lichtelijke verward, maar tegelijkertijd ben je ongelofelijk gelukkig, ben je enorm voorzichtig en toch voelt het heel vertrouwd, alsof ik haar al een hele lange tijd ken.

Ik heb de bevalling daarom ervaren als iets heel heftigs, iets heel intens en als iets heel moois. Bevallen doet veel pijn, maar het voelt voor mij zo geweldig dat ik dit heb kunnen doen. Ik was in goede handen in het ziekenhuis en ook mijn man heeft mij de hele tijd erg gesteund. Het is zo mooi dat ik dit samen met hem heb mogen meemaken en dat we nu dolverliefd en gelukkig zijn met ons mooie dochtertje.

Share:

18 Reacties

  1. 31 maart 2019 / 5:40 PM

    Wat prachtig! Gefeliciteerd en heel veel geluk met elkaar <3

  2. chucky1012
    31 maart 2019 / 6:28 PM

    Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige dochter…..

    Heel veel geluk samen Xx

  3. 31 maart 2019 / 6:43 PM

    Wat is het een prachtig meisje! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat heeft ze ook een mooie naam. Nora is al jarenlang een van mijn favoriete meisjesnamen <3 Heel veel geluk met jullie dochter en geniet van deze bijzondere tijd!

  4. Anita te Gussinklo
    31 maart 2019 / 7:22 PM

    Gefeliciteerd met Nora
    Heel veel geluk.

  5. 31 maart 2019 / 7:25 PM

    Wat een ontzettend lieve meid zeg. Wauw, wat is ze mooi! Van harte gefeliciteerd en geniet van haar!

  6. 31 maart 2019 / 9:51 PM

    Aaah! Van harte gefeliciteerd. Lekker genieten nu!

  7. 1 april 2019 / 6:23 PM

    Wat een prachtig meisje en wat een mooie naam! Gefeliciteerd met jullie kleintje, geniet er van! <3

  8. 2 april 2019 / 9:32 AM

    Gefeliciteerd met jullie prachtige dochtertje! Welkom, Nora. 😊

  9. Lieke van Veen
    2 april 2019 / 4:44 PM

    Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!

  10. 3 april 2019 / 2:20 PM

    Gefeliciteerd! Wat een schatje zeg, echt een knapperd! Het is inderdaad iets heel bijzonders en de komende jaren zul je alle kleine momenten als bijzonder ervaren, zo heerlijk! Geniet lekker van haar!

  11. Marianne ferwerda
    3 april 2019 / 4:46 PM

    Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter

  12. Sabrina
    5 april 2019 / 8:32 PM

    Wat een dotje zeg! Heel veel geluk saampjes!

  13. 7 april 2019 / 9:28 AM

    Wat een mooi, lief dotje! Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige wondertje. En de naam is ook schitterend, mijn nichtje heet Norah, met een ‘h’.

  14. 7 april 2019 / 12:54 PM

    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochtertje!