Home » Mijn week | Een nieuw familielid, jarig & overnachten in een super chique hotel

Mijn week | Een nieuw familielid, jarig & overnachten in een super chique hotel

Maandag

De week begon met een gewone werkdag. Het was lekker druk, dus de dag vloog voorbij.

Na het avondeten besloot ik een Banoffee Pie (banaan karamel taart) te maken. Uiteindelijk zag hij er niet zo heel mooi uit, maar hij was wel echt super lekker! Echt een aanrader!

Dinsdag

Nadat ik dinsdag lekker gewerkt had ging ik richting mijn ouders om daar te gaan eten. Mijn ouders hebben sinds kort een konijntje en hij heet Gijs. Hij heeft een half jaar in een glazen bak in de Intratuin gezeten en aangezien hij nu weg moest hebben mijn ouders heb in huis gehaald. Hij is ontzettend schuw, maar ik weet zeker dat hij straks helemaal op zijn plekje is. Is hij geen schatje?

Woensdag

Eigenlijk zou ik woensdag vrij zijn, maar aangezien het vrijdag Bevrijdingsdag was besloot ik gewoon te gaan werken. Eenmaal thuis ging ik een lekkere zoete aardappel schotel met spinazie en creme fraise maken (Tip van mijn zusje) en bracht ik de rest van de avond door op de bank met de Netflix serie “New girl”.

Donderdag

Donderdag was het zo ver; ik was jarig! Ik moest helaas op mijn verjaardag wel werken, maar samen met mijn collega’s heb ik er wel een leuk feestje van gemaakt. ’s Ochtends werd ik al verrast door mijn versierde werkplek. Mijn collega’s hadden allerlei slingers en ballonnen opgehangen. Zo lief!

’s Avonds kwamen mijn ouders en mijn zusje en haar vriend langs om een taartje te eten. Van mijn ouders kreeg ik een giftcard van ICI Paris XL. En van mijn zusje en haar vriend een leuke mok, een hele schattige kaart, mini Kinder Bueno ’s en een dagje shoppen met mijn zusje. Super gezellig en lief!! Oh, en van mijn vriend kreeg ik een weekendje weg naar Scheveningen. Jeej! ❤

Vrijdag

Omdat het afgelopen vrijdag Bevrijdingsdag was, had ik een dagje vrij. ’s Ochtends rommelde ik eerst wat in huis, deed ik een wasje in de machine en zorgde ik er voor dat alle gewassen kleding weer netjes in de kast lag.

Nadat alles aan kant was ging ik even thee drinken bij mijn moeder. Het ging niet zo goed met de hamster van mijn zusje die al een tijdje bij mijn ouders wonen. Dus ging ik al een klein beetje afscheid van hem nemen. Helaas is hij zondagmiddag overleden. Maar hij was al 2,5 jaar en hij heeft een heel leuk leventje gehad.

Tegen 15.00 uur ging ik naar mijn vriendin. We zouden namelijk naar Bevrijdingsfestival in Zwolle gaan. Dit vind ik ieder jaar erg leuk, dus ook dit jaar gingen we er weer heen. Het was super gezellig en we hebben erg gelachen!

Zaterdag

Zaterdag gingen mijn vriend en ik naar Scheveningen voor het weekendje weg dat ik voor mijn verjaardag gekregen had. Mijn vriend zei dat hij een kamer bij het Ibis hotel gereserveerd had, maar dat was helemaal niet zo. In plaats dat we daar heen gingen, had hij een kamer met zeezicht bij het Kurhaus geboekt. Hoe gaaf!!

Het voelde als een sprookjes toen we dit mooie hotel binnen liepen en naar knie kamer gingen. De koffers mochten we niet zelf mee schouwen en er was zelfs een mogelijk om de auto weg te laten brengen door een chauffeur. Wow!

Het was erg lekker weer, dus was ons uitzicht nog mooier. Het leek wel alsof we in het buitenland waren, zo mooi en zulk lekker zonnig weer was het!

’s Middags bezochten we strandtentjes, liepen we over de Pier en gingen we natuurlijk even naar de zee toe. Ik ben dol op de zee, dus dat was genieten. Ik ben zelfs nog even met mijn voeten de zee je geweest!