10 x Netflix films & series!

netflix

 

Ik ben dol op Netflix. Ik kijk eigenlijk alleen nog maar “Heel Holland Bakt” op televisie en verder kijk ik altijd Netflix. Netflix staat vol met leuke films en spannende series, waar ik echt niet door uitgekeken raak. Toch moet ik wel eerlijk bekennen dat ik soms niet zo heel goed weet welke serie of film niet echt bij mij past. Er is zo veel keus en daarom struin ik wel eens internet af naar goede aanraders.

Dit helpt en daarom wil ik jullie nu een handje helpen. Ik heb 10 films en series onder elkaar gezet die ik erg leuk vind. Er zit van alles en nog wat tussen, van drama tot aan spanning, maar ook sprookjesachtige verhalen en humor. Hier komen ze!

 

1. Once upon a time

 

2. A girl like her

s

3. Homeland

s

4. Marley and Me

s

5. Nashvill

 

6. What happens in Vegas


s

7. Water for the Elephants


 s

8. My Sister’s Keeper


s

9. Hachi


s

10. Breaking Bad

 

Wat is jouw Netflix aanrader?

 

 

 

21 Reacties

    • iris
      29 september 2016 / 6:56 AM

      Ja, Suits is ook leuk!! 😀

  1. 29 september 2016 / 5:24 AM

    Homeland heb ik gekeken tot seizoen 2. Toen er iets ergs gebeurde vond ik het niet meer leuk, haha. Mijn aanraders? Suits & The Blacklist!

    • iris
      29 september 2016 / 6:57 AM

      Haha, ja het is wel een spannende serie. The Blacklist heb ik nog niet gezien. Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar!

  2. 29 september 2016 / 5:39 AM

    Wat een leuk lijstje! My Sister’s Keeper en Marley & Me vind ik beide prachtige films. Verder ben ik fan van Orange Is The New Black.

    • iris
      29 september 2016 / 6:58 AM

      Ik ben ook een keer met Orange is the new black begonnen, maar het pakte mij nog niet. Misschien moet ik het nog een kans geven…

  3. 29 september 2016 / 5:58 AM

    Fijne lijst! Orphan Black is ook een echte aanrader! (:

    • iris
      29 september 2016 / 6:55 AM

      Goeie tip! Die moet ik ook nog steeds zien! Hij komt op het lijstje voor de komende maanden 😀

  4. 29 september 2016 / 7:20 AM

    Nashville is echt geweldig! Ik kan niet wachten tot in 2017 weer een nieuw seizoen komt! En het voordeel van dat alles op netflix staat, ik kan het binnenkort gewoon weer allemaal gaan kijken (al kan ik seizoen 1 wel echt letterlijk meepraten)

  5. 29 september 2016 / 7:43 AM

    Er staan een hoop leuke en mooie tussen. Vooral Hachi, daar moet ik altijd bij huilen….snik

  6. 29 september 2016 / 8:37 AM

    Ik ben nu bezig met seizoen 3 van Once Upon a Time en ik ben echt verslaafd! <3

  7. 29 september 2016 / 10:42 AM

    Liefde voor de serie Nashville. Vind het echt een heerlijk serie, net zoals Once upon a time! Hopelijk zijn er snel weer nieuwe afleveringen 🙂

  8. 29 september 2016 / 11:19 AM

    AHS, Weeds, Once upon a time, Girlmore girls… too much to watch 😀

  9. Jolanda
    29 september 2016 / 12:01 PM

    Ik heb geen Netflix, dus volg nu Nashville bij Fox. Wat een fijne serie! Maar had ik Netflix dan zou ii Fuller House graag kijken, al is het maar vanwege mijn tienercrush op John Stamos uit Full House.

  10. 29 september 2016 / 4:03 PM

    Breaking bad schijnt echt geweldig te zijn, maar ben ik nog niet aan toe gekomen. En Once up on a time is erg leuk 🙂

  11. 29 september 2016 / 6:08 PM

    Leuk lijstje, ik ben zo blij dat seizoen 5 van Once upon a Time op Netflix staat want ik heb meteen beginnen kijken er naar! Gilmore girls volg ik ook en dat is ook een mooie serie 🙂

  12. 29 september 2016 / 6:49 PM

    Goede lijst! Ik ben een enorme fan van Netflix, maar dan voor de series. Ik ben hooked geweest aan verschillende series zoals Homeland en Breaking Bad. Making a murderer vind ik ook een aanrader om te kijken, seizoen 2 komt binnenkort ook. Op dit moment ben ik verslaafd aan de serie White Collar.

  13. 29 september 2016 / 9:51 PM

    Ik vond Stranger Things echt heel goed! Ik bekeek het hele seizoen (8 afleveringen van ongeveer een uur) in minder dan een week, haha.