Help, mijn blog beheerst mijn leven!

asa

 

Oké, deze titel is misschien een beetje overdreven, maar als ik er over na denk dan is mijn blog misschien stiekem toch wel een soort van verslaving geworden. Ik ben er iedere dag mee bezig, na ieder geplaatste post wil ik weer een nieuwe maken en ik steek het liefst al mijn vrije tijd in mijn blog.

Sinds ik een blog ben begonnen is mijn leven dus een beetje veranderd. Dus mocht je ooit een blog willen beginnen, bedenk je wel dat het meer is dan alleen een website runnen. Om je een beetje een beeld te geven van de veranderingen  heb ik een aantal punten onder elkaar gezet.

 

  Het eerste wat je ’s ochtends doet is kijken of je ingeplande post online staat

  Je zit veel achter je computer

  Zit je niet achter je computer, dan ben je vaak in de weer met de camera

  Je wordt steeds handiger met computers

  Je bent constant aan het nadenken over een nieuwe blogpost

  Je kan niet wachten op nieuwe collecties

  Bij het kopen van nieuwe producten vraag je je iedere keer af of het bruikbaar is voor je blog

  Je deelt een groot deel van je leven op internet

  Je verveelt je nooit meer

  Je leert “virtuele” mensen kennen

  De kasten puilen uit van de review producten

  Je raakt verslaafd aan Social Media

  Je krijgt een soort van band met de pakketbezorger

 

Mocht je het leuk lijken om een blog te beginnen, dan zou ik het zeker weten doen. Het is voor mij echt de beste hobby ooit en je krijgt er zo veel mooie dingen voor terug.

Share:

19 Reacties

  1. 10 maart 2015 / 5:53 AM

    Ik kan me hier echt helemaal in vinden. Op het moment heb ik even geen werk maar ik heb nog geen een moment gedacht ik verveel me. Sterker nog, ik kom tijd te kort! Leuk beschreven 🙂

  2. 10 maart 2015 / 6:56 AM

    Hihi, allemaal ontzettend herkenbaar <3 Vooral die laatste vind ik toch wel heel erg grappig. Soms begin ik mij al een beetje te schamen als de pakketjesman weer voor de deur staat!

  3. 10 maart 2015 / 7:46 AM

    Haha, vooral die laatste! Ik zie mijn postbezorger meerdere keren per week en begin me onderhand af te vragen of hij misschien denkt dat ik een of andere shopverslaafde ben ;). Moet het hem toch maar eens uitleggen, hihi.

  4. 10 maart 2015 / 8:53 AM

    Heel herkenbaar al deze dingetjes, maar ik wil op dit moment echt niet gaan minderen met bloggen, ik merk dat bloggen mij nu vooral heel vrolijk en socialer maakt, het maakt mij een beter persoon of ja ik bedoel een opener persoon. De postbode legt de pakketjes nu achter de bloempot als wij niet thuis zijn hahah en dan staat erop met de groeten van frank =) ! Soms schaam ik me een beetje hij zal wel niet denken wat een tutje met al die pakketjes hahahah

  5. 10 maart 2015 / 9:14 AM

    Dit is zo erg herkenbaar! En dat terwijl ik nog maar 3 weken bezig ben om fulltime te bloggen! De plezier die je erinsteekt is zo geweldig, en dan vooral de reacties die je erop terugkrijgt! Amazing!

  6. 10 maart 2015 / 9:32 AM

    Haha wat een heerlijk artikel, helemaal waar! <3

  7. 10 maart 2015 / 9:55 AM

    Heel leuk artikel want de meesten denken dat alles vanzelf gaat maar deze hobby vergt veel tijd 😉

  8. 10 maart 2015 / 10:08 AM

    Hihi, ik heb dit echt met een glimlach op mijn gezicht gelezen. Het ergste: de titel sprak mij zo aan. Nu ben ik officieel verslaafd aan bloggen, haha! Ik herken inderdaad dat ik steeds handiger word met computers en coderen. Ik ben gewoon bijna een volwaardige nerd. Ook verveel ik mij NOOIT. Er is altijd wel een foto te maken of een mogelijkheid om te reageren op een blog van iemand anders!

  9. 10 maart 2015 / 10:14 AM

    Ik ben nog niet zo lang met mijn blog bezig, maar ik echt super blij met deze “hobby”.
    Leuk artikel heb je erover geschreven.

  10. 10 maart 2015 / 10:23 AM

    Dit is zo herkenbaar, ik merk ook dat sinds ik nu 2 jaar blog ik er elke dag mee bezig ben. Soms baal ik daar wel van want je kan het eigenlijk niet meer loslaten. Wel ben ik super blij dat ik het ben gaan doen want ik heb echt het gevoel dat ik een passende hobby heb gevonden. Leuke blogpost!

  11. 10 maart 2015 / 10:37 AM

    Haha best wel herkenbaar allemaal en dat terwijl ik nog niet eens zo heel lang geleden begonnen ben met bloggen. Gelukkig maar dat bloggen wel heel erg leuk is!

  12. 10 maart 2015 / 6:52 PM

    Hahaha wat een leuk en herkenbaar artikel! Mijn kastjes puilen ook uit, en het liefst ben ik er dag en nacht mee bezig. Bloggen is de leukste hobby, ever. x

  13. 11 maart 2015 / 6:59 AM

    Oh dit is zo herkenbaar. Of dat je juist producten gaat kopen om te reviewen, niet eens omdat je het nodig hebt ofzo.

  14. 11 maart 2015 / 2:42 PM

    Heel erg herkenbaar! Als ik niet thuis ben laat de pakketjesbezorger de pakjes achter bij de buren en ik vrees dat ze denken dat ik shopverslaafd ben.. mhihi

  15. 12 maart 2015 / 7:53 AM

    Haha, wat leuk om te lezen. In alle punten herken ik mezelf terug. De band met de postbode heb ik ook inmiddels. Jammer dat het een oude chagrijn is :-)!